Käo Põhikooli õpetaja
hannabel@kaokool.ee
Hannabelil on kogemused erivajadustega lastega töötamisega alates 2019. aastast, kui ta asus tööle Käo Põhikooli. Hannabel töötab hetkel Käo Põhikoolis õpetajana, MTÜ Inimeselt Inimesele koolitajana ning Tallinna Ülikoolis kaasava hariduse külalislektorina.
Hannabel tegutseb aktiivselt Käo Põhikooli ja Käo Tugikeskuse autismi ja AAC töögrupis, kus tegeletakse valdkonna arendamise ning koostöö tugevdamisega teiste koolide ja lasteaedadega.
Hannabel omandas 2022. aastal Tallinna Ülikoolis eripedagoogika erialal magistrikraadi. Hannabel ütleb: "Oma magistritöö „Alternatiivkommunikatsiooni mudeldamisel põhinev sekkumine raske kommunikatsioonipuudega laste suhtluspädevuste tõhustamiseks” raames olen loonud vajadusest tulenevalt individualiseeritud suhtlusraamatud. Suhtlusraamatu koostamisel on eeskujuks võetud Gayle Porteri loodud PODD-raamatute (Pragmatic Organisation Dynamic Display) ning kohandatud ja lihtsustatud seda raske kommunikatsioonipuudega ning sügava või raske intellektipuudega laste ning täiskasvanute jaoks. Olen aastaid olnud suur alternatiivkommunikatsiooni (AAC) huviline, keskendun rohkem AAC kasutamise põhimõtetele, AAC vahenditele- eelkõige suhtlusraamatu kasutamisele. Olen arvamusel, et kommunikatsioon on meie põhivajadus ning kõikidel inimestel peaks olema võimalus enda soove ja vajadusi väljendada."
Hannabel tegutseb aktiivselt Käo Põhikooli ja Käo Tugikeskuse autismi ja AAC töögrupis, kus tegeletakse valdkonna arendamise ning koostöö tugevdamisega teiste koolide ja lasteaedadega.
Hannabel omandas 2022. aastal Tallinna Ülikoolis eripedagoogika erialal magistrikraadi. Hannabel ütleb: "Oma magistritöö „Alternatiivkommunikatsiooni mudeldamisel põhinev sekkumine raske kommunikatsioonipuudega laste suhtluspädevuste tõhustamiseks” raames olen loonud vajadusest tulenevalt individualiseeritud suhtlusraamatud. Suhtlusraamatu koostamisel on eeskujuks võetud Gayle Porteri loodud PODD-raamatute (Pragmatic Organisation Dynamic Display) ning kohandatud ja lihtsustatud seda raske kommunikatsioonipuudega ning sügava või raske intellektipuudega laste ning täiskasvanute jaoks. Olen aastaid olnud suur alternatiivkommunikatsiooni (AAC) huviline, keskendun rohkem AAC kasutamise põhimõtetele, AAC vahenditele- eelkõige suhtlusraamatu kasutamisele. Olen arvamusel, et kommunikatsioon on meie põhivajadus ning kõikidel inimestel peaks olema võimalus enda soove ja vajadusi väljendada."